fbpx

VEEL GESTELDE VRAGEN

1. Wat is het verschil tussen een weddingplanner en een weddingcoördinator?

De weddingplanner is er aan het begin van de huwelijksplanning om elk belangrijk moment te plannen. Het ontlast u van uw veelvuldige taken en vermindert zo uw stress. De weddingplanner zal dus een beroep doen op dienstverleners, geschikte locaties zoeken, een budget opstellen, enz…

Tijdens het eerste gesprek kunt u uw ideeën en wensen kenbaar maken, zodat de Weddingplanner deze kan vertalen in een evenement concept.

De rol van de weddingplanner is essentieel om het bruidspaar te ontlasten, te organiseren, contact op te nemen met mogelijke dienstverleners, crisissituaties te beheren, enz.

De huwelijkscoördinator zorgt voor het vlotte verloop en het goede verloop van uw huwelijksprogramma.

Op uw huwelijksdag zal de huwelijkscoördinator ervoor zorgen dat elke stap wordt uitgevoerd zoals het hoort.

2.Wanneer is een weddingplanner nodig?

Wij raden u aan zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen: bijvoorbeeld op het moment van uw verloving. Voor de organisatie van uw bruiloft is tijdbeheer uw beste bondgenoot. Op deze manier doen wij er alles aan om de bruiloft van uw dromen te creëren.

3. Moet ik voor de hele dienst betalen om LPR Services te boeken?

Nee, wij vragen een voorschot van 30% om uw huwelijk te beginnen.

Heb je een offerte nodig?  U kunt de aanvraag via onze website doen en wij nemen binnen 48 uur contact met u op.

Zodra de offerte is gevalideerd, kunnen we een afspraak maken voor een persoonlijk of online consult via videoconferentie. Deze raadpleging zal gefactureerd worden aan 100 euro. In geval van een samenwerkingsovereenkomst wordt dit bedrag onmiddellijk in mindering gebracht op uw totale factuur.

4. Is het verplicht om een volledige formule te nemen of kan ik ook kiezen voor “à la carte” diensten?

U bent in geen geval verplicht een volledig pakket af te nemen indien u één of meerdere diensten à la carte wenst af te nemen.

Als u nog vragen heeft: neem contact met ons op!